Marketing na društvenim mrežama je nešto što je sve aktualnije kod nas i u svetu. Što se popularnosti tiče i dalje je prvi Facebook uz već domaći Instagram kao i Youtube. Tu su naravno i Google+, LinkedIn, Twitter.

Facebook kao najpopularnija od svih pruža mogućnost direktnog marketinga, kao i brandinga. Na žalost za vecinu kompanija ovo je i dalje neiskorišćeni potencijal.

Oglašavanje na Facebook-u je idalje najefektivniji i najisplativiji način oglašavanja na netu. Iako mnogo ljudi sumnja u ovu tezu i misli kako je Facebook prevazidjena stvar, realnost je ustvari drugačija.

Po svim parametrima baš Facebook je i dalje najbolji za oglašavanje, i još uvek nije skup. To je preporuka većine svetskih digitalaca, kao i moja. Dakle, koristite fb dok je još uvek isplativ!

Marketing na društvenim mrežama – prilika za dodatnu zaradu

Svako od nas je nekad naleteo na stranicu na Facebook-u koja prodaje npr. patike. Naravno da 95% ljudi samo to iskulira i nastavi dalje da skroluje, ali znate li koliko su ustvari velikih preostalih 5%? U nekim situacijama tih 5% ili čak manje su pravo bogatstvo.

Kod markeitnga na društvenim mrežama je nabitnije da znate kome nešto želite da plasirate. Sve je to stvar stretegije ali i para naravno. Svako oglašavanje preko Facebook-a ili Instagrama se naplaćuje. Zato je potrebna dobra staregija.

Ono što se u bliskoj budućnosti očekuje je da će algoritmi fb-a biti toliko usavršeni da će oni savršeno targetirati kome se šta treba plasirati. 

Sve u svemu bitno je reći da je popularnost društvenih mreža sve veća, a samim tim i šansa za zaradu koristeći marketinške trikove.

Od profesionalaca koji se bave ovim polsom očekuje se dobro poznavanje prilika na internetu, ali i kreativnost.