Automatski podešene poruke koje se prosleduju ciljnoj grupi u odredenim vremenskim intervalima, to je Email marketing!

Primer emal marketinga

Pošto je uvek najlakše stvari shvatiti preko primera, da onda zamislimo kampanju o prodaji najnovije kamere koja snima u 4k rezoluciji ( vrhunska stvar inace ).

Dakle kompanija je izbacila kameru sa boljim karakteristikama nego sve prethodne, i naravno zeli da se ona prodaje kao luda! Pored svih ostalih kanala marketinga marketeri će takođe obratiti pažnji i na Email marketing.

Prva stvar koju će uraditi je kontaktiranje već postojećih korisnika koji su kod njih ostavili svoju email adresu. Njima se salje jedan ili vise emailova u kojima se obaveštavaju o novom proizvodu i eventualno im se nudi određen popust zbog lojalnosti prema brendu itd..

Druga ciljna grupa su ljudi koji su negde na internetu (namerno ili slučajno) ostavili svoje podatke. Njima se salje email gde se takođe obaveštavaju o novom proizvodu ( koji je ultra giga,mega, neviđeno dobar ) uz specijalnu cenu ako kupe npr. u toku tog ili sledećeg dana. Naravno moguće je i da će ponuditi neki popust za kupovinu stalka za kameru ili dodatnog osvetljenja.

Fotografija crne kamere za slikanje

Ono što varira je vrsta proizvoda i njegova ciljna grupa. Ako govorimo o kamerama to znaci da ce ciljna grupa recimo biti stariji od 25 godina. Jer, realno retko koji srednjoskolac bi imao dovoljno para za takav proizvod..

Email marketing kao podsetnik

Pored klasične prodaje Email marketing se uspešno koristi za održavanje kontakta sa postojećim korisnicima. To su mailovi u kojima Vam oni čestitaju praznike, rođendan ili tako nešto. Njihov cilj je održavanje Vaše pažnje. Jer se vrlo lako može desiti da baš zbog toga prošetate do konkurenata.

Činjenica je da se email marketing tek u poselednje vreme shvata ozbiljno kod nas. Tek se sada budi svest o tome koliko je ovo ustvari važno u celoj priči. Ono što je sigurno je to da će sa vremenom biti sve većeg obima posla, veće zarade ali i veće aktivnosti konkurenata.